۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

اتخاذ راهبرد برای جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی دراستان ضروری است

 اتخاذ راهبرد برای جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی دراستان ضروری است

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتخاذ راهبرد برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: جذب سرمایه خارجی رشد اقتصادی استان و رونق اشتغال را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: نقش شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در رشد اقتصادی استان و توسعه فضای کسب و کار مهم است.

صمیمی دوست افزود: در این راستا برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه شناسایی، تسهیل در امر سرمایه گذاری و نیاز سنجی ظرفیت‌های استان به توسعه کمک می‌کند، گفت: نظارت مستمر بر روند جذب سرمایه گذار در استان و رونق تولید انجام و فرمانداران به عنوان بالاترین مقام اجرایی در هر شهرستان در برقراری امنیت سرمایه گذاران نهایت دقت و همکاری را داشته باشند.

صمیمی دوست افزود: در صورتی که بعضی از مصوبات شورا نیاز به طرح در هیئت دولت داشته باشند موارد بر اساس قانون حداکثر ظرف یک ماه قابل طرح در هیئت دولت است

وی این امر را ظرفیت بسیار خوبی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی دانست و گفت: تشکیل کمیته برای پیگیری مجوزهای سرمایه گذاری در استان مهم است و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز زمینه تشکیل جلسه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کشور را در راستای ایجاد زمینه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی فراهم کند.

کد خبر 4821384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha